Dag sex.

En rätt lugn dag på alla fronter bortsett från att Hjärtat varit magsjuk så det har mestadels handlat om att få i henne vätska för att motverka uttorkning. Inte så bra när man är gravid.
Själv verkar jag vara immun mot allt vad magsjuka heter. Och även om det är ett enkelt sätt att tappa vikt  så är det ju inte speciellt behagligt och definitivt inte kompatibelt med att fasta.

Viktminskningen går åt rätt håll fortfarande iaf.  91 kilo och 103 centimeter midja. Yey! Nu är jag "bara" överviktig, inte sjukligt fet, enligt BMI-skalan. Bara 12 kilo kvar till vad BMI hävdar är idealvikt och 9 centimeter till en hälsosam midja. Nu är ju det bara vaga riktlinjer förvisso men alltid bra om man har nåt konkret att sikta mot. I ärlighetens namn vill jag inte försvinna helt och hållet så jag skulle tro att jag kommer vara nöjd tidigare än så. Målet är ju trots allt lite halvdiffusa att "komma i gamla kläder".

Kommentarer
Postat av: Miriam

Ja det börjar synas nu skillnaden.. På god väg älskling.

2011-05-15 @ 11:10:45
Postat av: mAMMA

SOM SAGT VAR lägg om livsstil nu annars blir det lätt så att din svältkur nu resulterar i fetma snabbare än sist när du börjar äta igen.

2011-05-15 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0