All work and no play...

Slutligen kommer så en liten uppdatering av läget. Det sammanfattas enkelt med ett ord: arbete.

Och missuppfatta mig rätt nu, jag är glad att jag har ett dylikt. Många har det inte och fler kommer att bli utan sina inom en snar framtid. Det är hårda tider, inget snack om saken. Men, mitt nuvarande arbete är utan större konkurrens det mest tidskonsumerande jobb jag någonsin haft. Helt lediga dagar har jag inte haft speciellt många av på sista tiden och de jag haft har mer eller mindre uteslutande gått åt till att sova och ladda upp för kommande dygns arbetspass.

Därav de icke existerande uppdateringarna. Äta och sova går före internet och andra trivialiteter när man måste hushålla med tiden mer än vanligt.

Förhoppningsvis blir det dock en förändring inom kort så jag får bättre regelbundenhet vad gäller mina arbetstider och därmed en helt annan möjlighet att planera och ägna ledigheter åt roligare och mer intellektuellt stimulerande aktiviteter än att sova. Jag vill åtminstone intala mig själv att det blir bättre nu när inkörningsperioden börjar vara till ända. Låt oss hålla tummarna för all del.

Sen har det även skett lite andra positiva förändringar i mitt liv men jag tar det lite senare eftersom jag nu måste lägga mig så jag orkar köra imorgon igen. Nu är ni lite uppdaterade i alla fall...

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du har jobb, men ta inte ihjäl dig, det är det inte värt.



PUSS, min gullunge!

2009-04-23 @ 21:22:31
Postat av: mamma

Vad kul att se en uppdatering. Jobba inte ihjäl dig,bara.



PUSS, min storson

2009-04-23 @ 21:24:03
Postat av: h-f

det betvivlar jag inte en sekund att de har. och inte blir det sämre för det (;

2009-05-22 @ 14:53:08
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0